Elke klant is maatwerk, ook met onze vaste pakketten.

Of je nu net begint met het genereren van leads of je klantenwerving verder wilt uitbreiden, SalesProvider heeft de diensten, mensen en middelen om je te helpen opschalen en groeien.

Onze pakketten

Die helpen je bedrijf op te schalen en te groeien

SalesProvider is een verkoop- en marketingbedrijf. We bieden verschillende soorten gerichte marketingoplossingen die bedrijven helpen hun potentiële klanten te bereiken en te converteren. Onze belangrijkste diensten omvatten het genereren van leads (het identificeren van decision makers die passen bij uw beoogde kopers), sales afspraken maken (het boeken van verkoop afspraken met gekwalificeerde prospects) en data gerelateerde oplossingen (het verzamelen en samenstellen van bruikbare informatie over uw beoogde kopers).

Wij willen je ervan verzekeren dat wij er alles aan doen om van je campagnes een succes maken. Daarom krijg je van ons een No Cure No pay garantie, dit houdt in dat als onze eerste campagne niet meer dan 4 leads oplevert wij je betaling retour storten en je de samenwerking eventueel stop kan zetten. Echter is dit nog niet voorgekomen.

Ongeveer een maand. We hebben tijd nodig om je specifieke behoeften en doelen te identificeren. We willen je doelstellingen volledig begrijpen voordat we de campagnes lanceren – op die manier krijg je de aandacht die je nodig hebt voor elk gebied van uw sales pijnlijn, wat leidt tot de best mogelijke resultaten.

In je SalesProvider-campagne zijn gekwalificeerde leads relevante contacten die voldoen aan alle criteria die we voor de start van de campagne hebben gedefinieerd. Afhankelijk van hun antwoorden op onze vragen, worden gekwalificeerde prospects getagd als voltooide leads of als gekwalificeerde afspraken.

Voltooide leads zijn prospects die interesse en bereidheid tonen, terwijl gekwalificeerde afspraken prospects die interesse hebben en die ook instemmen met een telefonische of persoonlijke ontmoeting met een vertegenwoordiger van je bedrijf. bedrijf.

Op basis van het doelgroep profiel identificeren we met welke prospects we contact gaan opnemen in je campagne. Deze kwalificaties omvatten doorgaans functietitel/rol, branche, aantal medewerkers, jaaromzet, budget, locatie, gebruikte technologie, enz. Onze lead research afdeling gebruikt deze parameters als filters voor het samenstellen van de campagne lijst, die vervolgens grondig wordt gevalideerd.

Ja, onze minimale samenwerkingstermijn is 2 maanden. Echter werken wij meestal met doorlopende samenwerkingen die elke 6 maanden opzegbaar zijn om zo genoeg tijd te hebben om je campagnes goed te optimaliseren voor het beste resultaat.

Ja, je kunt cold e-mails sturen naar mensen bij bedrijven onder de AVG. Je kunt niet zomaar naar iedereen sturen. Je moet uw prospects zeer zorgvuldig benaderen.

Je moet bijvoorbeeld een sterke reden hebben om te beweren dat het bedrijf waarvoor de persoon werkt, kan profiteren van wat je bedrijf in de e-mail aanbiedt. Dat zal een wettelijke basis zijn om iemand een e-mail te sturen zonder hun voorafgaande toestemming om hun gegevens te verwerken.

Ben jij er klaar voor om de mooiste deals binnen te halen? Wij zeker.